Kattints a főoldalra ugráshoz!                                          Megjegyzés: 'Webmagazinunk nevében és jelszavaiban található tesztoszteron, anabolikus és ehhez hasonló szavak nem azt jelentik, hogy az oldal bármilyen formában a szteroidokkal foglalkozna, illetve azok használatát vagy terjesztését támogatná. Lásd Impresszum.'
Kattints a főoldalra ugráshoz!                                          Megjegyzés: 'Webmagazinunk nevében és jelszavaiban található tesztoszteron, anabolikus és ehhez hasonló szavak nem azt jelentik, hogy az oldal bármilyen formában a szteroidokkal foglalkozna, illetve azok használatát vagy terjesztését támogatná. Lásd Impresszum.'Kattints a főoldalra ugráshoz!                                          Megjegyzés: 'Webmagazinunk nevében és jelszavaiban található tesztoszteron, anabolikus és ehhez hasonló szavak nem azt jelentik, hogy az oldal bármilyen formában a szteroidokkal foglalkozna, illetve azok használatát vagy terjesztését támogatná. Lásd Impresszum.'
Kattints a főoldalra ugráshoz!                                          Megjegyzés: 'Webmagazinunk nevében és jelszavaiban található tesztoszteron, anabolikus és ehhez hasonló szavak nem azt jelentik, hogy az oldal bármilyen formában a szteroidokkal foglalkozna, illetve azok használatát vagy terjesztését támogatná. Lásd Impresszum.'
















TESZTOSZTERON NEMZET
T U D T A D ?
A jelenlegi állás szerint egyedül a kreatin-monohidrát és a HMB az a két táplálékkiegészítő, melyek tudományosan jól megtervezett, elfogadott kutatások alapján képesek jelentős mértékben fokozni az izomtömeget és az erőt súlyzós edzés mellett. A HMB megközelíti a kreatin tiszta izomtömeg-növelő hatását és erőnövelésben még meg is előzi azt.
>>>tovább  
KERESÉS SZÖVEGBEN:
>>>KÉPKERESÉS


Untitled Document

HÍREINK

HITS GYM / CROSSFIT BUDAPEST





SCITEC NEMZET


2013-12-31
GUGGOLÁSOK ÉS ELEMELÉSEK A CROSSFIT-HEZ
GUGGOLÁSOK ÉS ELEMELÉSEK A CROSSFIT-HEZ cikk

2013-03-04
CROSSFIT 1 NAPOS TANFOLYAM szombaton a CrossFit Budapestben!
JELENTKEZZ MOST! A CF mindent egyszerre akar fejleszteni, ezért igen trükkös a programozása a legkezdőbb szinten túl. Mivel a CF mozgás és eszközkészlete nagyon széles, a funkcionális mozgásminta alapok megteremtése elengedhetetlen. Ha ezeket meg akarod szerezni, akkor vegyél rész a kurzuson! Vagy, ha meg akarod tudni, hogy: - A maximális power elérése hol történik meg. - Mi tekinthető alacsony és magas intenzitású edzésnek. - Mi a hivatalos CrossFit edzésterv sémája és mi az általunk javasolt. És még sok minden mást... Gyakorlati és elméleti képzés. JELENTKEZZ MOST! E-mail: info@crossfit.hu Telefon: +36 30/891-5737

2013-01-09
CROSSFITŸ KEZDŐ CSOPORT INDUL!
CROSSFITŸ KEZDŐ CSOPORT INDUL!

2012-12-07
JINGLE WODS CrossFitŸ Csapatverseny vasárnap!
Ingyenesen megtekintheted a CrossFit Budapest edzőtermében! infó

RSS hírcsatorna!
Segítség >>>

Hírarchívum:

Hírkeresés:

 




TESZTOSZTERON eMAGAZIN >>>
Minden második hétfőn jelentkező elektronikus magazin
2013. október 14., 10. évfolyam - 251. szám
A szénhidrát bevitelem edzés alatt
   
A következő szám 2013. október 27-n kerül kiadásra.
 
>>>archívum

 



CÍMKE FELHŐ

Jelenleg még nem fejeződött be az összes cikkünk felcímkézése, ezért használd a menüpontokat és a keresőt is, ha nem találsz valamit!


Alwyn Cosgrove amerikai foci BCAA BUDAPEST BARBELL béta-alanin böjt Chad Waterbury Charles Poliquin Christian Thibaudeau CrossFit D-vitamin Dave Tate diéta dopping edzés egészség elemelés Eric Cressey erő erőemelés erősember Farkas Tamás fehérje fekvenyomás felvétel FMS fogyás folyadék futás glutamin glutén GPP guggolás GYM JONES gyorsaság halolaj hasizom HITS GYM HST hát Illés blog Illés Norbert izometrikus Jason Ferruggia Jim Wendler karból nyomás kardió karnitin kerékpározás kettlebell kezdőknek koffein Kollár Gergely kondíció Kovács Lacee kreatin kötelező cikk! küzdősport Lukács Attila Lukács Imre Lyle McDonald láb Magyar Bedurrantás Martin Berkhan masszázs mell Michael Boyle Mike Robertson Mike Tuchscherer motiváció Mértékadó feladat nyújtás paleo Radnai Tamás Rajna Krisztián sav-bázis SCITEC NUTRITION sport-specifikus szakítás sérülés súlyemelés tejsavófehérje Tihanyi András tipp-klip tricepsz táplálkozás táplálékkiegészítők tömegnövelés törzs túledzettség verseny videó váll Vörös Zoltán Westside yohimbe zsírégetés zöld tea állóképesség

>>>további címkék

 



A SZAKÉRTŐ VÁLASZOL >>>

- "Szia. Megfogadtam a tanácsodat, így jobban alakul a forma. 2 hét múlva mindenképpen abbahagyom a diétát,remélem sikerül a ~8 %-os testzsír, elég volt már egy éve lassan. Lenne több kérdésem, pontokba szedem, így Neked is könnyebb válaszolni, ha lesz rá időd. 1. Értelmes dolognak tartod a fehérje komplettálást? Nem óhajtom kizárólag csirke-rizsre alapozni a kajámat. Ezért a következőn gondolkodtam: hüvelyes-gabonával jó aminosav ellátást biztosít, ahogyan én olvastam. Pl lencse tésztával. Ezt kiegészítve mondjuk 1 tojással és sajttal (ezek fölösben is tartalmaznak aminosavakat) mennyire biztosítana jó fehérje forrást? Gondolok itt arra, hogy a csirke rizst helyettesíteni vele. Persze nem minden étkezéshez, húst is eszem, de nem óhajtom erre alapozni a tömegelésemet.Egyrészt a savasodás miatt(bár ennek ellensúlyozására zab, banán, mazsola menne, és némi zöldség), másrészt a változatos kaja fontosabb lenne. A következőkből állna az étrendem: lencse, sárgaborsó,bab rizs, zab, teljes kiőrlésű kenyér-tészta, tojás, sajt, túró, csirkehús. Ezeket párosítanám a megfelelő mennyiségben. Ezt mennyire tartod jó ötletnek? 2. pihenőnapokon 60 gr zsírt ennék, ebből 2 tojás, 100 gramm zsírszegény sajt zsírtartalma lenne(hogy legyen telített zsír is), meg persze a ch forrásokból minimális. A többi lenmag(amit az étkezéshez ennék, pl rizzsel), plusz némi olívaolaj adná. Ebből jönne ki a 60 gramm. 2 gr/tskg fehérje fele állati(tojás, hús, sajt/túró), a másik fele növényi (egy étkezésen belül komplettálva). A maradék ch, adott kalóriára elosztva, jelen esetben ez 2000 kcal. Edzés napokon az ajánlásoknak megfelelően edzés előtt 5-600 kcal, utána a maradék 2400-2800(ez edzésenként más lenne). itt nem figyelnék túlzottan semmire, hisz igyekszem ch-t, és fehérjét enni. Ez így megfelelő lenne szerinted? 3- Hogyan kezdjem a tömegelést? Érdemes lenne a diétám utáni első napokon kicsit megemelni a ch-t? 6-7 gr/tskg-ra, hogy a glikogén visszamenjen kicsit a helyére, és a leptint helyrerázzam? Vagy emeljek valamennyit napi szinten(teszem azt pihenőn +500, edzésnapon +600), és nézzem mi történik? 5X5 edzéstervben edzek, ezért kérdezem, hogy érdemes lenne figyelnem az erőnövekedést ( erő= több izom), és ahhoz igazítani a kalóriákat? 4. Hogyan érdemes az 5X5 tervet csinálni? Mert a tervek között néha ( itt-ott) szerepel a középső napon 4 sorozat fekvenyomás is, könnyítve, mint a lábnál. Érdemes 3-szor fekvenyomni egy héten, az alacsonyabb intenzitás miatt? Köszönöm előre is a válaszokat, továbbra is tisztelőd maradok. Az oldalad segített, és erőt adott abban, hogy lefogyjak, és elérjem első körben a fogyás sikerét. És remélem másodikban az izmosodásét. "

1. Az aminosavbevitelnél a megfelelő jó minőségű, magas biológiai értékű fehérje a mérvadó nem az étel inkomplett fehérje aminosav profilja. Én mint változatos étrend jónak tartom, de nem a hüvelyesek növények fogják a jó fehérje ellátást biztosítani. 2...

 



BLOGOK

Magyar Bedurrantás

Megjelent:
2011. augusztus 26.

>>>tartalom


Illés Norbert - Lifetime naturál blog

Megjelent:
2013. március 29.

>>>tartalom

 



SEXY és IZMOS >>>

 



KÉPGALÉRIA >>>

 



MAGAZINOK

Fit MuscleFIT MUSCLE
26 . szám


Megjelenés:
2010. december
I n g y e n e s !
>>>rendelés


TESZTOSZTERON
eMagazin
251. szám

Megjelent:
2013. október 14.

>>>tartalom

 



VERSENYEK >>>

Versenyek box

A legutóbbi verseny eredménye.
TAMPA PRO
2011. június 25.
USA

1. Marius Dohne
2. Hidetada Yamagishi
3. Frank McGrath
4. Mark Dugdale
5. Marcus Haley
6. Robert Piotrkowicz
7. Jason Huh

A következő verseny:
Battle of Champions
2011. július 29-30.
USA

 



SZAVAZÁS

Milyen edzésfajta érdekel jobban?
Atlétikusabb, funkcionálisabb edzés minimális géphasználattal
Inkább "kozmetikai" testépítő edzés több izolációval, sok gép használatával

 



HÁTTÉRKÉPEK >>>
 

 


Impresszum
Copyright © 1999-2007 > Intrafit Bt. - Fitness Pont Pécs
Design & Program > Creative Power Stúdió